Termeni și condiții

          Termeni și condiții

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. SANTA CBD COSMETICS S.R.L. isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.

Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

  • OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
  • OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
  • Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
  • Legea 365/2002 privind comertul electronic

         Domeniul de aplicare

(1) Acești Termeni și Condiții Generale de Vânzare (denumite în continuare: GTC) se aplică tuturor contractelor încheiate prin intermediul magazinului nostru online www.santa-cbd.ro între noi, Santa CBD Cosmetics din Oradea, Str. G.M. Sămărineanu, nr. 44 și tu ca client al nostru.

GTC se aplică indiferent dacă sunteți consumator, antreprenor sau comerciant.

(2) Toate acordurile încheiate între dumneavoastră și noi în legătură cu contractul de cumpărare rezultă în special din acești termeni și condiții de vânzare, confirmarea noastră scrisă a comenzii și declarația noastră de acceptare.

(3) Versiunea GTC valabilă la momentul încheierii contractului face autoritate.

(4) Nu acceptăm niciun termen și condiții diferite ale clientului. Acest lucru se aplică și dacă nu ne opunem în mod expres includerii lor.

            Încheierea contractului

(1) Livrăm mărfurile noastre numai persoanelor cu vârsta peste 18 ani. Ne asigurăm că clientul a atins vârsta minimă necesară utilizând o procedură de încredere care implică verificarea identității personale și a vârstei.

(2) Prezentarea și publicitatea articolelor în magazinul nostru online nu constituie o ofertă obligatorie pentru încheierea unui contract de cumpărare.

(3) Prin trimiterea unei comenzi prin intermediul magazinului online făcând clic pe butonul „comandă cu plată”, plasați o comandă obligatorie din punct de vedere juridic. Sunteți obligat să faceți comanda pentru o perioadă de două (2) săptămâni de la plasarea comenzii; dreptul dumneavoastră de a vă revoca comanda, dacă există, în conformitate cu § 3 rămâne neafectat.

(4) Vom confirma imediat primirea comenzii dvs. plasate prin intermediul magazinului nostru online prin e-mail. Un astfel de e-mail nu constituie o acceptare obligatorie a comenzii decât dacă, pe lângă confirmarea de primire, acceptarea este declarată în același timp.

(5) Un contract se încheie numai atunci când acceptăm comanda dumneavoastră prin intermediul unei declarații de acceptare sau prin livrarea articolelor comandate.

(6) Putem lua în considerare comenzile pentru livrări în străinătate numai dacă depășesc o valoare minimă a comenzii. Puteți găsi valoarea minimă a comenzii în informațiile despre preț furnizate în magazinul nostru online.

(7) În cazul în care nu este posibilă livrarea mărfurilor pe care le-ați comandat, de exemplu pentru că bunurile în cauză nu sunt în stoc, ne vom abține de la a emite o declarație de acceptare. În acest caz, un contract nu este încheiat. Vă vom informa imediat despre aceasta și vă vom rambursa fără întârziere orice contraprestație deja primită.

           Dreptul de revocare

(1) Dacă sunteți consumator (adică o persoană fizică care plasează comanda într-un scop care nu poate fi atribuit activității dumneavoastră profesionale comerciale sau independente), aveți dreptul de revocare în conformitate cu prevederile legale.

(2) În cazul în care dumneavoastră, în calitate de consumator, faceți uz de dreptul dumneavoastră de revocare în conformitate cu clauza 1, veți suporta costurile regulate ale returului.

(3) În toate celelalte privințe, dreptul de revocare este reglementat de dispozițiile care sunt prezentate în detaliu în cele ce urmează:

  1. Politica de anulare – Dreptul de revocare

Aveți dreptul de a anula acest contract în termen de paisprezece zile fără a furniza niciun motiv.

Perioada de retragere este de paisprezece zile din ziua în care dumneavoastră sau un terț desemnat de dumneavoastră, care nu este transportatorul, ați luat sau ați intrat în posesia bunurilor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne contactați pe adresa de e-mail contact@www.santa-cbd.ro, prin intermediul unei declarații clare (e-mail sau prin formularul de contact de pe site) a deciziei dumneavoastră de a revoca acest contract.

Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să trimiteți notificarea de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

  2.   Consecințele anulării

Dacă vă retrageți din acest contract, trebuie să returnăm toate plățile primite de la dumneavoastră, costurile de livrare, fără întârziere și cel mai târziu în termen de paisprezece zile de la ziua în care primim notificarea cu privire la retragerea dumneavoastră din prezentul contract. Pentru această rambursare, vom folosi aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care sa convenit în mod expres altfel cu dumneavoastră; în niciun caz nu veți fi taxat pentru această rambursare. Putem refuza rambursarea până când primim bunurile înapoi sau până când ați furnizat dovada că ați returnat bunurile, oricare dintre acestea survine mai devreme.

Trebuie să ne returnați sau să ne predați bunurile fără întârziere și, în orice caz, nu mai târziu de paisprezece zile din ziua în care ne notificați anularea acestui contract. Termenul este respectat dacă trimiteți mărfurile înainte de expirarea perioadei de paisprezece zile.

Veți suporta costurile directe de returnare a bunurilor.

Trebuie să plătiți pentru orice pierdere de valoare a mărfurilor doar dacă această pierdere de valoare se datorează manipulării mărfurilor care nu este necesară pentru verificarea stării, proprietăților și funcționării bunurilor.

Excepții de la dreptul de retragere:

Dreptul de revocare nu există sau expiră pentru următoarele contracte:

  • pentru livrarea de mărfuri care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al căror sigiliu a fost îndepărtat după livrare sau care au fost amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare datorită naturii lor;
  • pentru livrarea de mărfuri care sunt fabricate conform specificațiilor clientului sau sunt clar adaptate nevoilor personale;
  • pentru livrarea mărfurilor care se pot strica rapid sau a căror dată de expirare ar fi depășită rapid.

          Condiții de livrare și rezervare de avans

(1) Avem dreptul de a efectua livrări parțiale în măsura în care acest lucru este rezonabil pentru dumneavoastră.

(2) Termenele de livrare indicate de noi se calculează din momentul declarației noastre de acceptare, sub rezerva plății prealabile a prețului de achiziție. În cazul în care în magazinul nostru online nu este specificat niciun termen de livrare sau niciun termen de livrare deviant pentru bunurile respective, acesta este de 3 până la 10 zile.

(3) În cazul comenzilor de la clienți cu domiciliul sau sediul în străinătate sau în cazul unor indicii justificate privind riscul de neplată (în special în cazul în care este aleasă opțiunea de plată prin transfer bancar), ne rezervăm dreptul de a efectua livrarea numai după primirea prețului de achiziție plus costurile de transport (rezervare de plată în avans). În acest caz, perioada de livrare începe odată cu plata prețului de achiziție și a costurilor de expediere.

(4) Marfa se expediaza prin serviciul de curierat Fan Courier. Ne asumăm riscul de expediere dacă clientul este consumator.

          Prețuri și costuri de transport

(1) Toate prețurile indicate în magazinul nostru online sunt prețuri brute, inclusiv taxa pe valoarea adăugată legală, și nu includ costurile de expediere. Livrările sunt posibile numai la adresele de livrare din România prin Fan Courier.

(2) Costurile de expediere sunt menționate în ofertele de preț din magazinul nostru online, a se vedea secțiunea Expediere și plată. Prețul cu TVA și costurile de transport aplicabile sunt, de asemenea, afișate în masca de comandă înainte de a trimite comanda.

(3) În cazul în care îndeplinim comanda dvs. în conformitate cu § 4 alin. 1 prin livrări parțiale, veți suporta doar costurile de expediere pentru prima livrare parțială. În cazul în care livrările parțiale sunt efectuate la cererea dumneavoastră, vom percepe costuri de expediere pentru fiecare livrare parțială.

(4) În cazul în care revocați efectiv declarația contractuală în conformitate cu § 3, puteți solicita, în condițiile legale, rambursarea costurilor deja plătite pentru expedierea către dumneavoastră (costuri de livrare) (a se vedea cu privire la alte consecințe ale revocării § 3 alin. 3)

          Condiții de plată și compensare și drept de retenție

(1) Plata prețului de achiziție și a costurilor de transport este datorată imediat după încheierea contractului.

(2) Puteți alege să transferați prețul de achiziție și costurile de expediere în contul nostru indicat în magazinul online sau să plătiți prin PayPal, prin transfer bancar instantaneu sau prin card de credit, a se vedea Expediere și plată.

(3) Nu aveți dreptul de a compensa cu creanțele noastre, cu excepția cazului în care creanțele dumneavoastră reconvenționale au fost stabilite legal sau sunt necontestate. De asemenea, aveți dreptul de a compensa cu creanțele noastre dacă faceți valabilă reclamația de viciu sau cererea reconvențională din același contract de achiziție.

(4) În calitate de cumpărător, puteți exercita un drept de retenție numai dacă cererea dvs. reconvențională provine din același contract de achiziție.

           Păstrarea titlului de proprietate

Bunurile livrate rămân proprietatea noastră până la plata integrală a prețului de achiziție.

8 – Garanția

(1) Răspundem pentru viciile materiale sau de proprietate ale obiectelor livrate în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile, în special §§ 434 și urm. BGB. Termenul de prescripție pentru reclamațiile legale pentru defecte este de doi ani. Pentru antreprenori, perioada de garanție este de 12 luni de la primirea bunurilor.

(2) O garanție suplimentară există pentru bunurile livrate de noi numai dacă acest lucru a fost menționat în mod expres în confirmarea comenzii pentru articolul respectiv.

         Răspundere

(1) Suntem răspunzători față de dumneavoastră în toate cazurile de răspundere contractuală și extracontractuală în caz de intenție și neglijență gravă, în conformitate cu dispozițiile legale privind despăgubirile sau rambursarea cheltuielilor inutile.

(2) În celelalte cazuri, suntem răspunzători – cu excepția cazului în care se prevede altfel la alineatul (3) – numai în cazul încălcării unei obligații contractuale a cărei îndeplinire este o condiție prealabilă pentru executarea corespunzătoare a contractului și pe a cărei respectare vă puteți baza în mod regulat în calitate de client (așa-numita obligație cardinală), limitată la despăgubirea pentru prejudiciul previzibil și tipic. În toate celelalte cazuri, răspunderea noastră este exclusă, sub rezerva dispozițiilor de la alin. 3.

(3) Răspunderea noastră pentru daunele care decurg din vătămarea vieții, a integrității corporale sau a sănătății și în temeiul Legii privind răspunderea pentru produse nu este afectată de limitările și excluderile de răspundere de mai sus.

-și excluderi de răspundere.

          Protecția minorilor

În cazul în care comanda dvs. include bunuri a căror vânzare este supusă unor restricții de vârstă, ne vom asigura că clientul a atins vârsta minimă necesară prin utilizarea unei proceduri fiabile care include o verificare a identității personale și a vârstei. O comandă este posibilă numai după o verificare reușită a vârstei în cadrul procesului de comandă.

         Drepturi de autor

Deținem drepturi de autor pentru toate imaginile, filmele și textele publicate în magazinul nostru online. Utilizarea imaginilor, filmelor și textelor nu este permisă fără acordul nostru expres.

        Legea aplicabilă și locul de jurisdicție

(1) Se aplică legea Română, cu excepția Convenției ONU privind contractele de vânzare internațională de bunuri. În cazul în care ați plasat comanda în calitate de consumator și aveți reședința obișnuită într-o altă țară la momentul comenzii, aplicarea dispozițiilor legale obligatorii din această țară nu este afectată de alegerea legii făcută în fraza 1.

(2) În cazul în care sunteți comerciant sau persoană juridică, locul exclusiv de jurisdicție este România.

(3) Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă pentru soluționarea online a litigiilor (OS), pe care o puteți găsi la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nu suntem dispuși sau obligați să participăm la procedurile de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori.

(4) Contractul rămâne obligatoriu în părțile sale rămase, chiar dacă anumite puncte individuale nu sunt valabile din punct de vedere juridic. Punctele nevalabile vor fi înlocuite de dispozițiile legale, dacă există. Cu toate acestea, în cazul în care acest lucru ar reprezenta o dificultate nerezonabilă pentru una dintre părțile contractante, contractul în ansamblul său devine nul.

SantaCBD

Drepturi de autor © 2021 SantaCBD. Toate drepturile rezervate

Verificarea vârstei

Făcând clic pe Continuă, certific că am peste 18 ani și că voi respecta declarația de mai sus.

SAU

Bucurați-vă întotdeauna în mod responsabil.